FUNCTIES EN KENMERKEN VAN SAP Hybris Cloud for Customer

SAP Hybris C4C zorgt ervoor dat elke interactie telt, verbind op elk moment van de dag met uw klanten, beheer uw activiteiten en houdt uw prestaties bij, ook offline!

Door meerdere interne en externe bronnen te integreren in SAP Hybris C4C creëert u een 360° klantinzicht

Door samenwerking van de verkoop en
klantenservice wordt de betrokkenheid van klanten en medewerkers verhoogt. Implementeer een veilig en sociaal fundament in uw gehele bedrijf.

Volg real-time verkoop en service prestaties met de standaard meegeleverde dashboards in SAP Hybris C4C. Profiteer van geavanceerde analytische functies om interacties te verbeteren op alle communicatiekanalen.

SAP Hybris C4C wordt versterkt met innovatieve features zoals persoonlijke velden, voorspellende rapporten en stelt gebruikers in staat tot personaliseren van hun CRM omgeving en hebben tevens hierdoor snel toegang tot de informatie die ze nodig hebben.

Sap_Hybris_Cloud_for_Customer

SAP Hybris C4C is geïntegreerd met SAP Business One op basis van het standaard integratieplatform SAP B1i

succes verhalen

Domani BS heeft vele organisaties geholpen hun processen te automatiseren & optimaliseren

SAP ERP GESCHIKT VOOR UW ORGANISATIE?

Wilt u vrijblijvend weten welke SAP oplossing het beste past by uw type organisatie & budget? Neem dan contact op met een SAP specialist van Domani Business Solutions.

DOMANI NIEUWS

Blijf op de hoogte, lees hier ons laatste nieuws rondom Domani Business Solutions & SAP.

meer DOMANI NIEUWS