Allround Financieel / HR Medewerker

Vacature allround Financieel/ HR Medewerker

Quality is not an act, it’s a habit!

Als deze quote je aanspreekt en de financiële administratie, gecombineerd met HR werkzaamheden, zijn jouw specialiteit, dan ben jij de juiste persoon om bij Domani Business Solutions als allround Financieel / HR medewerker aan de slag te gaan.

Kwaliteit, duidelijkheid en openheid zijn speerpunten binnen onze organisatie. Als je deel wilt uitmaken van een no nonsens team met oog voor kwaliteit, én je zoekt een werkgever die je waardeert, is dit een functie voor jou!

Wat ga je doen als allround Financieel / HR Medewerker?

  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Wekelijkse facturatie
  • Uitvoeren van maand- en jaarafsluitingen met ondersteuning van accountants
  • Dagelijkse financiële transacties verwerken (denk aan: inkoop, bank en memoriaal)
  • BTW-aangiftes en alle overige bankzaken
  • Het bewaken van de cashflow; Je regelt daarbij het debiteurenbeheer en stelt de liquiditeitsoverzichten op
  • Controle van projecten en budgetten
  • Contractbeheer van klanten
  • Alle relevante managementinformatie verwerken; je rapporteert en analyseert deze op een proactieve en doelgerichte wijze
  • Werving van nieuwe medewerkers met ondersteuning van Teamleads
  • Overige administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten en het bijhouden van personeelsdossiers

Voldoe jij aan de volgende kwaliteiten?
Om succesvol  te zijn, vragen wij het volgende:

  • Je hebt een goede kennis van MS Office
  • Je kan werken onder druk en houdt overzicht
  • Je hebt HBO werk en denk niveau
  • Je zit vol met ideeën en neemt graag initiatieven
  • Je gedijt goed in een dynamische organisatie met korte lijntjes
  • Je bent gestructureerd, accuraat en kan snel schakelen
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

Jouw initiatieven en ideeën zijn niet alleen gewenst, we kijken naar ze uit!

Vacature All Round Financieel medewerker met HR affiniteit

Wat wij je bieden

  • Marktconform salaris;
  • 26 verlofdagen per jaar;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Fulltime aan de slag bij een sterk groeiende organisatie;
  • Een brede functie met afwisselende werkzaamheden.
  • Regelmatig een gezellige VriMiBo

Word jij onze nieuwe collega?

Wacht dan niet langer en stuur je CV met motivatie t.a.v. Katja Heurckmans naar HR@domani-bs.com.
Heb je nog vragen over de functie? Neem dan contact met ons op via 088 060 1501 .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Integratie Specialist

Vacature Integratie specialist...

Allround Financieel / HR Medewerker

Vacature allround Financieel/ HR...

Business Analist / Project Manager

Vacature Business Analist /...

Support Consultant

Vacature Support Consultant...

Full Stack Developer

Vacature Full Stack developer...

Productie Business Consultant

Vacature Productie Business...

Senior Supply Chain Specialist

Vacature Senior Supply Chain...

Logistiek Business Consultant

Vacature Logistiek Business...

Kom in contact

Klaar voor een nieuwe stap?
Wij verheugen ons op je komst!