Allround Financieel / HR Medewerker

Vacature allround Financieel/ HR Medewerker

Quality is not an act, it’s a habit!

Als deze quote je aanspreekt, en financiële administratie, gecombineerd met HR werkzaamheden,  jouw specialiteit zijn, dan ben jij de juiste persoon om bij Domani Business Solutions als allround Financieel / HR medewerker aan de slag te gaan.

Kwaliteit, duidelijkheid en openheid zijn speerpunten binnen onze organisatie. Als je deel wilt uitmaken van een no-nonsense team met oog voor kwaliteit, én je zoekt een werkgever die je waardeert, is dit een functie voor jou!

Wat ga je doen als allround Financieel / HR Medewerker?

  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Facturatie
  • Uitvoeren van maand- en jaarafsluitingen met ondersteuning van accountants
  • Dagelijkse financiële transacties verwerken (denk aan: inkoop, bank en memoriaal)
  • BTW-aangiftes en alle overige bankzaken
  • Controle grootboeken
  • Contractbeheer van klanten
  • Alle relevante managementinformatie verwerken; je rapporteert en analyseert deze op een proactieve en doelgerichte wijze
  • Voorbereidend werk arbeidsovereenkomsten
  • Overige administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten en het bijhouden van personeelsdossiers

Voldoe jij aan de volgende kwaliteiten?
Om succesvol  te zijn, vragen wij het volgende:

  • Je bent gestructureerd, accuraat en kan snel schakelen
  • Je hebt een goede kennis van MS Office
  • Je hebt MBO+ werk en denk niveau
  • Je kan werken onder druk en houdt overzicht
  • Je zit vol met ideeën en neemt graag initiatieven
  • Je gedijt goed in een dynamische organisatie met korte lijntjes
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

Jouw initiatieven en ideeën zijn niet alleen gewenst, we kijken naar ze uit!

Vacature All Round Financieel medewerker met HR affiniteit

Wat wij je bieden

  • Een afwisselende job, van 25-30 uur, bij een groeiende organisatie;
  • Marktconform salaris;
  • 26 verlofdagen per jaar (bij 40 uur dienstverband);
  • 8% vakantietoeslag;
  • Een brede functie met afwisselende werkzaamheden.
  • Regelmatig een gezellige VriMiBo

Word jij onze nieuwe collega?

Wacht dan niet langer en stuur je CV met motivatie t.a.v. Arthur Beens naar hr@domani-bs.nl.

Heb je nog vragen over de functie? Neem dan contact met ons op via 088 060 1501 .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Support Consultant

Vacature Support Consultant...

Vacature Technisch Consultant

Vacature Technisch Consultant...

Sales Trainee ERP software

Traineeship Sales ERP software -...

Sales Consultant New Business SAP ERP

Sales Consultant New Business SAP...

Logistiek Business Consultant

Vacature Logistiek Business...

Productie Business Consultant

Vacature Productie Business...

Kom in contact

Klaar voor een nieuwe stap?
Wij verheugen ons op je komst!