Service

Maak optimaal gebruik van uw teamleden en verminder personeelsoverhead door effectieve planning en de beschikbare resources aan uw behoeften aan te passen
SAP Business One Productie

De juiste inzet van monteurs en materialen

Uw bedrijf is gespecialiseerd in onderhoud, reparatie en revisie. Voor bedrijven waar MRO (Maintenance, Repair and Operations) tot de kern van de bedrijfsactiviteiten behoort, zorgt ERP-software ervoor dat werkzaamheden nog efficiënter kunnen verlopen.

Door automatisering van uw bedrijf heeft u direct zicht op service calls, beschikbare materialen en de gedetailleerde planning van uw monteurs.

SAP Business One, het Digitale Platform voor MKB'ers

SAP Business One voor Field Service

Met SAP Business One beschikken bedrijven over een volledig geïntegreerd systeem. U heeft direct inzicht in alle bedrijfsonderdelen.

Daarnaast kunnen uw monteurs, ook als zij onderweg zijn, eenvoudig de status van hun werkzaamheden verwerken via een app.

Direct inzicht in status werkzaamheden

Geschreven werkbonnen komen door de automatisering te vervallen en biedt u direct inzicht in de status van alle service werkzaamheden.

Dit werkt niet alleen sneller maar is ook nauwkeuriger voor de planning. Uw planning verantwoordelijke heeft direct inzicht in de hoeveelheid werk per gebied, per monteur.

“De mobiele applicatie van SAP Business One maakt het mogelijk om ook onderweg voorraden te controleren, rapporten te bekijken, meldingen te ontvangen en goedkeuringen te verwerken”

Brouwer Technology versnelt en groeit met SAP Business One

“SAP faciliteert onze groei. Dankzij SAP hebben we het stuur van onze onderneming in handen en kunnen we ons als relatief kleine partij meten met de grootste bedrijven in onze branche.”

Tim van Heesch, Managing Director, Brouwer Technology B.V.

Serviceaanvragen

Gebruikers hebben direct zicht op alle ingevoerde serviceaanvragen die op een bepaalde datum of in een bepaalde periode zijn aangemaakt, opgelost of afgesloten.
Ze kunnen het rapport filteren op wachtrij, technicus, probleemtype, prioriteit, artikel en aanvraagstatus. Het is ook mogelijk om alleen de achterstallige aanvragen weer te geven.

Serviceaanvragen per wachtrij

Hiermee kunt u alle openstaande serviceaanvragen in de wachtrij volgen en de oproephistorie van een bepaalde gebeurtenis beheren, diverse aanvraag statussen bewaken en aanvragen toewijzen aan afzonderlijke technici of aanvragen beheren via een teamwachtrij.

Voorraadfuncties

Met de voorraadfuncties van SAP Business One kunt u artikelstamgegevens, serie- en batchnummers en prijslijsten beheren. Daarnaast kunt u alternatieve artikelen definiëren, periodieke tellingen uitvoeren en picklijsten voor openstaande klantorders genereren.

Rapportage

Overzichtelijke rapporten voor elk aspect van uw Service bedrijf. Zoals openstaande bedragen van klanten en leveranciers, verkoop, cashflow, boekhouding, voorraden, prijzen en financiële overzichten.

Met het geïntegreerde SAP Crystal Reports beschikt u daarnaast over diepgaande analyses en grafische rapportages.

Onze werkwijze 

Eerlijk en helder advies. Dat is waar Domani Business Solutions voor staat. Wie zijn bedrijf binnen het MKB wil automatiseren kan rekenen op experts met jarenlange ervaring binnen verschillende branches.

Onze consultants beschikken over een grondige kennis over bedrijfsprocessen. Breng uw bedrijfsprocessen samen binnen één krachtig ERP systeem.

Experts met jarenlange ervaring

Domani Business Solutions helpt klanten in de Groothandel, Productie en Fieldservice bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dit doen wij met expertise, advies, de nieuwste SAP software, cloud innovaties en innovatieve software toepassingen van onze partners.

Lees op onze referentie pagina wat het stroomlijnen van bedrijfsprocessen betekent voor onze klanten.