De juiste inzet van monteurs en materialen
Uw bedrijf is gespecialiseerd in onderhoud, reparatie en revisie. Voor bedrijven waar MRO (Maintenance, Repair and Operations) tot de kern van de bedrijfsactiviteiten behoort, zorgt ERP-software ervoor dat werkzaamheden nog efficiënter kunnen verlopen.
Door automatisering van uw bedrijf heeft u direct zicht op service calls, beschikbare materialen en de gedetailleerde planning van uw monteurs. Field Service Management software helpt uw bedrijf optimaliseren. SAP Business One werkt uitstekend voor Field Service bedrijven.
SAP Business One voor Field Service Bedrijven
Met SAP Business One beschikken bedrijven over een volledig geïntegreerd systeem. U heeft direct inzicht in alle bedrijfsonderdelen.
Daarnaast verwerken uw monteurs, ook als zij onderweg zijn, eenvoudig de status van hun werkzaamheden via een app.
Direct inzicht in status werkzaamheden
Geschreven werkbonnen vervallen door automatisering van processen. Hierdoor heeft een planner direct inzicht in de status van alle service werkzaamheden.
Dit werkt niet alleen sneller maar is ook nauwkeuriger voor de planning. Er is door gebruik van automatisering direct inzicht in de hoeveelheid werk per gebied, per monteur.
“De mobiele applicatie van SAP Business One maakt het mogelijk om ook onderweg voorraden te controleren, rapporten te bekijken, meldingen te ontvangen en goedkeuringen te verwerken”
Brouwer Technology versnelt en groeit met SAP Business One
“SAP faciliteert onze groei. Dankzij SAP hebben we het stuur van onze onderneming in handen en kunnen we ons als relatief kleine partij meten met de grootste bedrijven in onze branche.”
Tim van Heesch, Managing Director, Brouwer Technology B.V.

Serviceaanvragen
Gebruikers hebben direct zicht op alle ingevoerde serviceaanvragen die op een bepaalde datum of in een bepaalde periode zijn aangemaakt, opgelost of afgesloten.
Ze kunnen het rapport filteren op wachtrij, technicus, probleemtype, prioriteit, artikel en aanvraagstatus. Het is ook mogelijk om alleen de achterstallige aanvragen weer te geven.

Serviceaanvragen per wachtrij
Hiermee kunt u alle openstaande serviceaanvragen in de wachtrij volgen en de oproephistorie van een bepaalde gebeurtenis beheren, diverse aanvraag statussen bewaken en aanvragen toewijzen aan afzonderlijke technici of aanvragen beheren via een teamwachtrij.

Voorraadfuncties
Met de voorraadfuncties van SAP Business One kunt u artikelstamgegevens, serie- en batchnummers en prijslijsten beheren. Daarnaast kunt u alternatieve artikelen definiëren, periodieke tellingen uitvoeren en picklijsten voor openstaande klantorders genereren.

Rapportage
Overzichtelijke rapporten voor elk aspect van uw Service bedrijf. Zoals openstaande bedragen van klanten en leveranciers, verkoop, cashflow, boekhouding, voorraden, prijzen en financiële overzichten.
Met het geïntegreerde SAP Crystal Reports beschikt u daarnaast over diepgaande analyses en grafische rapportages.

Klantequipmentrapport
Via deze functie vindt u gemakkelijk alle apparatuur en de bijbehorende serienummers die aan een klant of groep klanten is verkocht.
Met gecertificeerde SAP Business One add-ons haalt u nog meer uit uw SAP Business One systeem
Boyum IT is een SAP Business One add-on partner. Met bijna 9000 klanten, en meer dan 200.000 gebruikers per dag, wordt het bedrijf gezien als één van de meest toonaangevende SAP Business One add-on partners.
Binnen het MKB wordt SAP Business One dan ook veelvuldig gecombineerd met de oplossingen van Boyum IT.
Produmex WMS
Een industrie-oplossing voor het beheren van inkomende en uitgaande logistieke functies. Het biedt, in combinatie met SAP Business One, alle branchegerichte functionaliteit om te voldoen aan klant-, industrie- en regelgevingsvereisten voor logistieke dienstverleners.
Produmex Scan
Een eenvoudig te implementeren barcodescanning oplossing voor magazijnmedewerkers die de standaard SAP Business One-voorraadtransacties en bedrijfsstromen in realtime automatiseert.
B1 Usability Package – B1UP
Met het B1 Usability Package (B1UP) verbetert u de gebruiksvriendelijkheid, functionaliteit en flexibiliteit van SAP Business One. U past hiermee, zonder tijdrovend maatwerk, uw SAP Business One systeem aan, naar de specifieke behoeften van uw organisatie.

B1 Print & Delivery
Met slechts één muisklik, vanuit SAP Business One ieder documenttype opmaken, opslaan, afdrukken en e-mailen. Hiervoor gebruikt u B1 Print & Delivery, een geavanceerde Crystal Report Integratie.

CRM for Outlook
Met CRM for Outlook worden uw belangrijkste activiteiten in Outlook gesynchroniseerd met SAP Business One. Dagelijkse werkzaamheden worden hierdoor eenvoudiger, het bespaart tijd en u kunt productiever werken.
Onze werkwijze
Eerlijk en helder advies. Dat is waar Domani Business Solutions voor staat. Wie zijn bedrijf binnen het MKB wil automatiseren kan rekenen op experts met jarenlange ervaring binnen verschillende branches.
Onze consultants beschikken over een grondige kennis over bedrijfsprocessen. Breng uw bedrijfsprocessen samen binnen één krachtig ERP systeem. Vertrouw op krachtige Field Service Management software om uw MRO activiteiten te optimaliseren.
Experts met jarenlange ervaring
Domani Business Solutions helpt klanten in de Groothandel, Productie en Fieldservice bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dit doen wij met expertise, advies, de nieuwste SAP software, cloud innovaties en innovatieve software toepassingen van onze partners.
Lees op onze referentie pagina wat het stroomlijnen van bedrijfsprocessen betekent voor onze klanten. Bijvoorbeeld het klantverhaal van Brouwer Technology. Dit Field Service Management bedrijf bouwt al jaren op de software van SAP.