Build Cloud App

De cloud app Build helpt de productontwikkeling- en productieafdelingen om vereisten en specificaties voor nieuwe producten ordelijk te beheren. Met Build is de voortgang van relevante ontwikkelingstaken te plannen en eenvoudig bij te houden. Vervolgens kunnen afgewerkte producten probleemloos worden toegevoegd aan SAP Business One.

Build Cloud App

De Boyum cloud app Build helpt de afdelingen productontwikkeling en -productie bij het beheren van specificaties en vereisten voor nieuwe producten.

De voortgang van relevante ontwikkelingstaken is eenvoudig met Build te plannen en bij te houden. Daarbij verloopt het toevoegen van afgewerkte producten aan SAP Business One met Build volgens eenvoudige stappen.

Boyum IT

Boyum IT is een SAP Business One add-on partner. Het bedrijf levert wereldwijd gecertificeerde add-ons waarmee een SAP Business One systeem wordt afgestemd op de wensen van de onderneming.

Met bijna 9000 klanten en meer dan 200.000 gebruikers per dag wordt Boyum IT gezien als een van de meest toonaangevende SAP Business One add-on partners.

Vastleggen productontwikkeling in ERP

Build van Boyum IT werd speciaal ontwikkeld voor de afdelingen productontwikkeling en productie.

Deze cloud app biedt duidelijk kaders voor professionals die samenwerken binnen de verschillende afdelingen. Iedere stap in het proces wordt begeleid. Hierdoor worden producten efficiënt en correct aan het systeem toegevoegd.

Planning board

Volg en plan productontwikkeling in realtime, zodat u nooit uit het oog verliest wat er nog moet gebeuren.

BoM management

Importeer, kopieer of maak een stuklijst (Bill of Materials) op basis van reeds bestaande assets, of helemaal opnieuw.

Operationele planning

Maak een mock-up van bewerkingsplannen met behulp van een snelle, vloeiende interface voordat u het item naar SAP verstuurt.

Neem contact met ons op

Eerlijk en helder advies. Dat is waar Amista voor staat. Wie zijn bedrijf binnen het MKB/KMO wil automatiseren kan rekenen op onze gecertificeerde SAP experts.

Uw bedrijfsprocessen optimaal inrichten binnen één ERP systeem, daar maken onze consultants zich hard voor. Dit doen zij met standaard software, krachtige partner add-ons en de best op breed innovaties.