Mobile Service App SAP Business One
De mobiele service app voor SAP Business One is direct verbonden met uw applicatie. De service en onderhoudsprocessen van uw buitendienstmedewerkers worden hierdoor direct gestroomlijnd en gedigitaliseerd in het systeem. Altijd en overal.
Uw onderhoudstechnici kunnen, op afstand, toegewezen servicetickets gemakkelijk en efficiënt bekijken en behandelen vanaf smartphone en tablet. Ook de facturatie wordt door deze integratie direct verwerkt.

De mogelijkheden van de mobile service app:
- Toegewezen servicetickets voor specifieke data controleren
- Adressen van klanten op kaarten bekijken en klanten bellen
- Barcodes of QR-codes scannen om items te identificeren en informatie bij te werken
- Verkooporders voor servicetickets aanmaken en bekijken
- Handtekeningen van klanten verzamelen en servicetickets sluiten
- Serviceticket-overzichten afdrukken met een draagbare Bluetooth thermische printer
- Genereren en delen van rapporten voor service tickets
- KPI’s op een dashboard bekijken
Mobiele Service App standaard bij uw SAP Business One licentie
De mobiele service app van SAP Business One helpt uw servicemonteurs bij het efficiënt uitvoeren van hun werkzaamheden.
Mobile app een standaard onderdeel SAP Business One licentie
De Mobile Service App is standaard onderdeel van een professionele of limited SAP Business One licentie. Zowel beschikbaar voor HANA als SQL gebruikers en beschikbaar op iOS en Android.
Met de release van SAP Business One 9.3 PL04 introduceerde SAP een nieuwe Mobile Service App voor SAP Business One HANA. Vanaf release 10.0 FP2105 is dit ook mogelijk gemaakt voor SAP Business One SQL klanten.
De Mobile Service App is zowel beschikbaar op iOS als Android en werkt op smartphone en tablet.
Mobiliteit
Met de mobiele Service app voor SAP Business One kunnen monteurs en onderhoudstechnici toegewezen servicetickets gemakkelijk en efficiënt bekijken en behandelen vanaf smartphone en tablet.

De mobiele Sales app voor SAP Business One is:
Toegespitst
- Primair ontworpen voor ondersteuning van de activiteiten van servicemonteurs en onderhoudstechnici in de buitendienst.
- Geeft inzicht in servicetickets
- Mogelijk om gelinkte salesorders te bekijken
Intuïtief
- Eenvoudig in gebruik
- Gebruiker ingericht
- Eenvoudige scan en fotografeer functie
Interactief
- Geeft realtime toegang tot data in SAP Business One
- De mogelijkheid direct te reageren en processen in gang zetten
- Wijzigingen worden automatisch bijgewerkt in de SAP Business One backend
Experts in procesoptimalisatie
Klanten in het MKB ondersteunen bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dat is wat wij doen. Onze adviseurs vertellen u graag hoe automatisering met de nieuwste SAP software, cloud innovaties en add-ons uw processen stroomlijnt waardoor u veel tijd bespaart.
Domani Business Solutions ondersteunt, vanaf de introductie van SAP Business One op de Nederlandse markt, middelgrote bedrijven in diverse branches. Onze klanten kunnen u precies vertellen wat automatisering hen oplevert.
Waarom kiezen ondernemers SAP Business One?
- Efficiënter en slimmer samenwerken
- Realtime inzicht in alle belangrijke bedrijfsprocessen
- Overzichtelijke KPI’s en rapporten
- Betere, meer verantwoorde beslissingen over uitgaven
- Compleet pakket van een marktleider