Smartdoc

Wilt u snel zoeken en archiveren? Smartdoc automatiseert uw documentbeheer gebaseerde op slimme processen en machinaal leren.

Met Smartdoc centraliseert en organiseert u veilig al uw documenten – binnen en buiten SAP Business One. Binnen één intelligent platform archiveert u al uw bedrijfskritische documenten en organiseert u eenvoudig geautomatiseerde administratieve werkstromen voor het hele bedrijf.

Wat is Smartdoc?

Smartdoc is een intelligente documentautomatisering gebaseerd op slimme processen en machinaal leren. Het systeem organiseert en automatiseert alle gewenste administratieve werkstromen binnen het bedrijf binnen één platform. Veilig en efficiënt.

Documentbeheer geautomatiseerd binnen 1 archief

Met Smartdoc plaatst u al uw bedrijf kritische documenten in één centraal archief. Repeterende, handmatige taken worden binnen Smartdoc eenvoudig geautomatiseerd door ai-gedreven technologie. Hierdoor profiteert u van een snellere document verwerking en is er minder kans op fouten. Het zoeken en archiveren van documenten is met Smartdoc snel en eenvoudig.

Integratie met al uw bedrijfssoftware

Smartdoc integreert feilloos met SAP Business One en andere ERP systemen. Daarnaast communiceert het met alle gangbare bedrijfssoftware zoals Windows 365, boekhoud- en HR-systemen.

Bespaar tijd. Profiteer van slimme technologie:

  • Belangrijke informatie en documenten veilig in één digitaal archief
  • Alle types document eenvoudig zoeken en onmiddellijk vinden
  • Documentenstromen personaliseren en volledig automatiseren
  • Integreren en synchroniseren met al uw  systemen (ERP, boekhouding, HR)
  • Voldoen aan alle wettelijke voorschriften (GDPR, BTW etc.)

Veilig en efficiënt documentenbeheer

Smartdoc koppelt documenten, mails, contracten, brochures, foto’s en meer automatisch aan zakenpartners en items in SAP Business One. Elk type document, inkomend of uitgaand, wordt geprocessed met één van de volgende drie functies: toevoegen, zoeken of actie ondernemen.  

Besparen door slimme document automatisering

Via digitale werkstromen kunt taken afhandelen, weigeren, goedkeuren, toelichten, delegeren en overdragen. Deze werkstromen kunt u toepassen op een document, een relatie, een persoon, een dossier en een project. Zo vermijdt u fouten en bespaart tijd en geld.

Bedrijf foto gemaakt door freepik - nl.freepik.com

Het gebruikersgemak van Smartdoc:

  • Met slechts 2 knoppen zoeken en archiveren
  • Slaat alle documentgerelateerde informatie op (scans, e-mails, foto’s, alle bestanden rechtstreeks uit Office)
  • Uw archief direct doorzoekbaar op inhoud
  • Volgt de levenscyclus van documenten: rechten (beveiliging), en het aantal maal dat een document geopend, gemaild, bijgewerkt, en afgedrukt werd, plus door wie
  • Automatiseert uw bestaande werkstromen en bouwt nieuwe
  • Boekhoudkundige werkstromen automatiseren met de module factuurherkenning
  • Gegevens lokaal opgeslagen, deze zijn en blijven van u
  • API-gestuurde toepassing: integreert met al uw systemen (ERP, boekhouding, intranet, etc)
  • Voegt metadata toe aan documenten en inhoud
  • Volledig in overeenstemming met GDPR
Meer informatie over de Smartdoc functionaliteit vindt u hier

Smartdoc voor efficiënt integraal documentbeheer

Vind ieder document onmiddelijk
1 centraal archief voor alle documenten
Tijd en kosten besparen vanaf dag één
Zeer gemakkelijke start-up
dagen, géén weken!

Smartdoc voor efficiënt, integraal documentbeheer

Vind ieder document onmiddelijk

1 centraal archief voor alle documenten

Tijd en kosten besparen vanaf dag één

Zeer gemakkelijke start-up
dagen, géén weken!

Snelle document verwerking op iedere afdeling

Smartdoc integreert en communiceert met alle soorten bedrijfssoftware. Zoals Windows 365, boekhoudsystemen, HR-systemen en ERP-pakketten zoals SAP Business One.

Hierdoor profiteren alle afdelingen binnen een bedrijf van de geautomatiseerde werkstromen en de opslag van bedrijfskritische documenten in een centraal archief. Hierdoor worden documenten snel en eenvoudig gevonden door iedere medewerker binnen het bedrijf. Dit bespaart veel tijd – en frustratie!


Smartdoc laat afdelingen profiteren van geautomatiseerde werkstromen:

  • Financiële boekhouding
  • HR & Payroll
  • Juridisch en contractbeheer
  • Projectbeheer
  • Verkoopadministratie en marketing

Webinar Smartdoc

Regelmatig organiseert Domani Business Solutions een live webinar. Op 17 maart 2022 presenteerde Tom Pintens, Managing Partner Smartdoc, tijdens één van deze online webinars dit slimme document beheerssysteem. Meer weten over Smartdoc? De replay staat voor u klaar!

Informatie SAP Business One

Ondernemers uit verschillende branches in het MKB automatiseren hun bedrijfsprocessen met SAP Business One.

Wilt u meer weten over deze state of the art bedrijfssoftware?