Support provider? De support user is voor jou!

Support-provider-Domanibs-SAP-Business-One-SAPBusinessOne-ERP-CRM-Bibliotheek


Support provider? De support user is voor jou!

Iedereen die zich wilt aanmelden bij SAP Business One moet een gebruikersnaam en wachtwoord hebben voor elk specifiek bedrijf, tevens heeft iedereen een licentie nodig van SAP om hiervan gebruik te maken. Maar hoe zit het met Support Consultants? Support hoeft maar een keer in te loggen op de klanten database. Moet iedere klant een gebruikersnaam creëren en een licentie toewijzen voor de support consultant als hij/zij zich moet aanmelden? Natuurlijk, niet!

SAP Business One introduceert hiervoor de Support User. Dit geeft klanten die SAP Business One op premisse-oplossing gebruiken, een vooraf gedefinieerde ondersteunings-gebruiker die (indien nodig) door de Support Consultants gebruikt wordt. De activiteit van de Support Consultant wordt in SAP Business One opgenomen en in een logboek bijgehouden. Elke login is gedocumenteerd, inclusief tijd en de reden waarom hij/zij verbind met de bedrijfsdatabase.

Beschikbaar sinds SAP Business One 9.2,
versie voor SAP HANA en SAP Business One 9.2.

 

Voor meer Tips en Tricks bezoek onze SAP Bibliotheek of bezoek onze nieuwsberichten pagina voor het laatste nieuws!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.