support

Wij zijn er voor u, daar kunnen we kort en duidelijk in zijn! Daarvoor beschikt Domani Business Solutions over een eigen SAP-gecertificeerde support-desk.

Waar u zich ook bevindt, via de hedendaagse techniek kunnen wij u eenvoudig support leveren op al uw vragen. Wij kunnen uw scherm overnemen (klik hier) en u direct op uw eigen werkplek tonen hoe u verder kunt met uw werkzaamheden. Ook voor technische vragen staan wij voor u klaar. En indien gewenst, komen wij naar u toe.

Heeft u probleem met de software, dan staan onze SAP-gecertificeerde consultants voor u klaar. Wij zijn in staat snel en adequaat u verder te helpen en bij complexere issue’s staan wij direct in contact met SAP Global support. Onze support-medewerkers vinden het gewoon u de gewenste service te leveren.

remote Support

Natuurlijk is onze persoonlijke supportdesk goed telefonisch bereikbaar, via 077 744 0054.  Als een van onze support medewerkers u vraagt om support op afstand, klik dan op deze link voor de juiste pagina & instructies.

Global Support

Wij zijn er voor u, ook wereldwijd! Domani Business Solutions beschikt over een wereldwijde 24/7 support-faciliteit met een SAP-gecertificeerde medewerkers vanuit vele landen. Hiermee bieden wij dekking in de verschillende tijdzones en worden uw vestigingen wereldwijd ondersteund bij ad-hoc vragen en ondersteuning.

Speciaal voor internationaal opererende bedrijven biedt Domani Business Solutions Global-Support voor SAP Business One. Hiervoor worden diverse support-modellen aansluitend op uw organisatie aangeboden. Daarnaast bieden wij u wereldwijde ondersteuning op locatie. Wij vinden het normaal dat onze ondersteuning aansluit op uw wensen en behoeften.

Maakt uw hoofdkantoor gebruik van SAP S/4 HANA, SAPECC (Business Suite of Business All-in-One) of SAP Business by Design? Door de ervaring van onze eigen medewerkers met implementaties van SAP R/2, R/3, SAP ECC en SAP S/4 HANA en de ervaringen met integratie scenario’s tussen SAP Business One en de diverse SAP-systemen, zorgen wij voor een heldere communicatie met uw medewerkers.

Beschikt u over een eigen SAP Competence Center? Dan bieden wij u een antwoord op de complexere vragen. Wij kunnen uw scherm overnemen en u direct op uw eigen werkplek tonen hoe u verder kunt met uw werkzaamheden. Ook voor technische vragen staan wij voor u klaar. En indien gewenst, komen wij naar u toe.

Meer informatie over support?

Neem contact met ons op:

sapbusinessone-domanibs-boyumit-crm

E-mail ons

support@domani-bs.nl

sapbusinessone-domanibs-boyumit-crm

Bel ons

+31 (0)77 – 74 40 054

[/row]